Ağrı mezoterapisi ile kas ve eklem ağrısı, menisküs, tetik parmak, stres kırıkları, bağ yaralanmaları, romatizma, zona, aşil tendon problemleri tedavi edilir.

Mezoterapi 1952 yılında Doktor Michel Pastor tarafından ilk cilt içi enjeksiyon ile başlayan genel olarak mezoderm kökenli organ problemlerinin düzeltmede kullanılan cilt içine mikro enjeksiyonlar ile uygulanan tıbbi bir yöntemdir.

Ağrı organizmayı tehdit eden fizyolojik ve dış ortamlardaki tehlikeleri haber veren, kişiyi koruma amaçlı, karışık ve hoş olmayan bir duygudur.

Ağrı mezoterapisinde ilaç veya bitkisel ürünlerden oluşan karışımlar, belirli yöntemler ile cilt içine mikro şekilde çok düşük dozlarda uygulanması, yavaş emlim sonucunda bölgede uzun süre kalarak etki göstermesi hedeflenen uygulamadır.

Mezoterapi işleminde genellikle 4mm boyutunda ve cok ince iğne ucuna sahip enjektörler kullanılmaktadır. O nedenle işlem diğer birçok yönteme göre daha az acılıdır.

Birçok tedavi yönteminin kullanılmadığı antikoagülan (kan sulanırıcı), gastrik ülser ve bunun gibi durumlarda mezoterapi güvenli bir şekilde kullanılabilmektedir.

Ağrı mezoterapisi başlıca:

• Her türlü nevraljiler(Trigeminal-oksipital- Glossofarengeal)
  • Zona
  • Romatizmal ve dejeneratif hastalıklar
  • Ankilozan Spondilit
  • Stres Kırıkları
  • Tendinopatiler
  • Tetik Parmak
  • Her türlü kas ve eklem ağrısı
  • Bağ yaralanmaları
  • Aşil tendon patolojileri
  • Migren
  • Menisküs

Gibi birçok problemde rahatlıkla kullanılabilir.